Aurinko lämmittää jo mukavasti ja päivät senkuin pitenee. Muutama kuva Tuplasta lenkillä.







Olen yleensä välttänyt keppien ja pallojen heittämistä koirille mutta nyt olen sortunut niitä Tuplalle heittämään. Aika nopeasti koirasta saa tehtyä noutamishullun. Meillä on sellainen työnjako, että Tupla hakee ne helposti löydettävät, Paavo hakee ne mitä Tupla ei löydä ja minä haen ne mitä koirat ei läydä - aika monta olen hakenut kun varsinkin kepit uppoaa pehmeässä lumihangessa syvälle ja niitä on silloin oikeasti vaikea löytää. Minulla on ajatus, että homma hoidetaan loppuun asti mutta muutaman kerran on täytynyt jättää keppi sinne mihin se sitten lie hävinnytkin ja ottaa uusi käyttöön.

Näyttelyaika lähestyy ja Tuplan ja Ompun olenkin ilmoittanut Lappeenrantaan sekä erkkariin. Erkkariin toivon runsasta osaanottoa varsinkin Å-pentueesta - ikään kuin pentutapaamisen muodossa jälleen. Z-pentueestakin taitaa tulla ainakin kolme koiraa. Hienoa!

En tiedä mikä noita miehiä on tänään vaivannut kun aina kun olen jotain kaksilahkeista lähestynyt niin karkuun ovat juosseet surprise