Omppu oli meillä vajaa pari viikkoa ja sinä aikana käytiin miehelässä. Astutettu on siis 15.2

Hyväntahdon Åmppu Jermun Tytär A/0,  FI MVA, VEPE ALO1  ja sulho

Hyväntahdon Supermies Sulo B/0,  AVO EH, VEPE AVO1, MH

Näissä kahdessa yhdistyy minulle tärkeitä koiria. Ompun puolelta mm. kaksoisvalio ja vepen SM hopeamitalisti 2010 Hyväntahdon Pekka Pellava. Sulon puolelta taas tulee Tuplan sukua eli Sulo on Tuplan eno.  Molempien takaa löytyy kansainvälisiä muotovalioita mm Haapaneimen Feidias, Ängelmäen Alfa Romeo, Ängelmäen Teddy Terrorist ja muita suvullisesti hienoja koiria. Toivon, että Sulo tekisi nyt tyttöjä. Aikaisemmin kun olen Suloa käyttänyt sijoitusnartulleni niin minulla oli etukäteen 6 narttuvarausta ja tasan 6 urosta tuli;)

Ja sitten valeraskaudesta...Tupla syö huonosti uikuttaa ja petailee ja nyt kun olen lelut laittanut pois niin eiköhän se kohta ala höösätä Jormaa pentunaan. Viime sunnuntain treeneissä valeraskaus ei vielä haitannut vaan päinvastoin saatiin todella hyvää palautetta kehityksestä. Ja kyllä...olen erittäin ylpeä tuosta likasta kun vain itse osaisin hyödyntää sen saalisviettiä tehokkaasti. Vaan silti aina katselen kateellisena ahneita koiria - tuntuu, että itselle niitten palkkaaminen olisi niin paljon yksinkertaisempaa.