Veera on sellainen tyttö jonka mielelläni sijoittaisin

veera

Samoin Viikarin

viikari

Tirriäinen on vielä vapaa

tirri

Pojista vapaana Vihtori

vihtori

Ja tässä kuvassa oikealla oleva Väiski

pojat vetaa

Sitten onkin miettiminen jos en löydä sijoituskotia/koteja nimittäin nyt kun Kirppu on leikattu niin minulle ei ole Kirpusta yhtään jatkajaa, j o s vielä parin vuoden päästä haluan jatkaa. Siksi en ota kotiin enää koiria kasvamaan, että jos päätän lopettaa kasvatuksen, niin minulla ei ole enempää koiria kuin silloin kun aloitin. Minä en ole sitä tyyppiä, joka pystyy laittamaan koirat kiertoon jos huomataan ettei niistä tulekaan näyttelytähtösiä tai sen jälkeen kun niillä ei enää voi teetettää pentuja. En ymmärrä sellaista, että näyttelyitten merkitys tulee tärkeämmiksi kuin itse koira!

Mutta koskaan ei tiedä jos vaikka terveys sattuisi pettämään niin se voisi olla tilanne, jossa olisi pakko harkita uusien kotien etsimistä koirille. Landseerit ovat mielestäni hyviä kodinvaihtajia koska ovat luonteeltaan sellaisia "kaikki ihmiset on ihania". Ainakaan näkyviä eroahdistuksia ei ole tullut kun olen jättänyt koiria hoitoon kun itse olen ollut reissussa...ruoka maittaa ja jos vielä saa vähän rapsutuksia niin nehän ovat valmiita kotiutumaan. Minulla ei ole kasvateissani ollut kovin montaa kodinvaihtajaa mutta ne muutamat, jotka ovat vaihtaneet kotia, ovat kotiutuneet hyvin ja usein niille riittääkin uudessa kodissa paljon enemmän huomiota ja aikaa kuin edellisessä, joten voi hyvin sanoa, että joskus kodinvaihto on koiralle parhaaksi!